Drar till Gotland

Packa packa packa..
 
Heejsan heejsan, bla bla bla bla.
Fööölåt gånger tusen att jag inte har bloggat på sistonde! Jag har helt enkelt inte haft nån
inseration eller ork. Iaf, imorrn åker vi till Gotland. Där kommer vi spendera dom närmaste 2 veckorna och det kommer att bli gryymt. Ska träffa massa vänner där, vara med familjen osv.. Första veckan så kommer Martin,
Bella och Linda. Sen är vi ensamma där några dar. Och sen kommer våra kompisar från Finland dit också!
Det ska blir suuper kul!
Meeen, det braiga är att jag inte kommer att behöva göra massa tråkiga tidinställda inlägg till er.. 
För vi har wifi! :D
Nejmen aah, vi tror det iaf och jag ska ta med mig datorn yeyeyye
KRAAM.
 bjuder gubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback