Gotlaaand

 
Heej heej! Vill bara berätta att det typ inte går att ladda över bilder på datorn.. Jag har typ inget minne kvar
men jag ska försöka skaffa en extärn (iiingen aning om hur det stavas?) hårddisk så 
fort som möjligt. Medans får ni en bild på min super goda mellis från i förrgår. (Bilden är från instagram).
I alla fall. För nån timme sen kom jag hem från att ha sovit över hos Ebba. Vi hade grymt kul och tog super fina bilder som jag inte kan visa ÄALÄEKGNÄAKG störigtttt..
Sen när jag kom hem så var Martin, Linda och Bella här och vi spelade lite badminton :)
Sen så har vi ätit och nu sitter jag häär. Har lite brottom dock. Vi ska till Olairis, har fyfan ingen aning om hur det stavas heller, och se Bajen match. Dom möter ÖIS och jaa. Vi har inte den kanalen här hemma, men
jag tycker bara att det är mysigt att åka in till Visby lite :)
 
Ska försöka lösa det här med bilderna, medans får det väl bli mobil bilder eller nått.. 
KRAAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback